Fem en fredag v. 22: Runt knuten

Jag hänger på i Elisamatildas utmaning den här veckan också.
 
Hur märker du av sommaren utanför?
 
Grönskan, värmen och POLLEN!!
Min bil som egentligen är svart är numera gul.
 
Vad ser du fram emot i sommar?
 
Semestern, umgås med familj och vänner, njuta på min nya uteplats, dagsturer om jag känner för det.
 
Vad saknas i ditt närområde?
 
Ingenting.
Jag som bott "i skogen" i 20 år tycker att jag har allt nära nu när jag flyttat till stan.
 
Hur långt behöver du ta dig för att komma till närmaste turistattraktion?
 
Till Norra Berget tar det 5 minuter med bil.
 
Hur njuter du av sommaren där du bor?
 
Det blir första sommaren för mig i lägenhet i stan så det ska jag utforska.
1 Bokdamen :

skriven

Hm, ja om du bott i ”skogen” länge så kan det nog kännas nära till allt i stan. ;) Dagsturer brukar kunna vara trevliga och många gånger lite lagom. Ha en fortsatt skön helg!

Kommentera här: