I söndags...

...hade jag bott i stan i ett år!
Känns mer som 5 månader.
Men det är klart att ett år går fort när veckorna rusar fram i raketfart!
 
 
 
I söndags var jag och Ann Catrín till Bergsjö på en konsert med Engmans Kapell.
Mycket bra och trevligt.
 
 
 
I måndags var jag ledig och då hände det inte så mycket mer än att jag var på promenad och sen städade här hemma.
 
 
 I tisdags var det jobb hela dagen.
Igår var jag och tränade med Eva samt hämtade varor åt mamma innan det var dags att sova innan nattjobb.
 
Dagarna rullar på utan några revolutionerande händelser.
Det är tur att man kan drömma sig bort ibland.
 
 
✈️☀️⛱️
 
Äntligen är temperaturen lite lägre så jag kan sitta i solen på min altan, det är väl det närmaste jag kommer någon resa i år, drömma mig bort i solen på altanen.
 
 
 
Idag åkte jag till L när jag sovit klart, jag behövde byta en lampa på min bil och han hjälpte mig med det.
Och så blev det såklart en promenad så Albin fick bada.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: