Fem en fredag v. 31: Aldrig säga aldrig III

Då är det dags för  Elisamatildas fredagsutmaning igen.
 
Vad är något typiskt för sommaren du aldrig har gjort?
 
 
Jag har aldrig åkt vattenskidor eller seglat.
 
Vilken genre läser eller tittar du aldrig på?
 
Skräck och science fiction hoppar jag helst över.
 
Vad skulle du bara göra om du fick 1 miljon kronor?
 
 
Det jag verkligen inte vill göra skulle jag nog inte göra för 1 miljon heller men för den där miljonen skulle jag nog hoppa fallskärm.
 
Vad är något du gjort en gång men aldrig igen?
 
Kan inte komma på något, jag är en person som "tänker efter före",kanske för ofta till och med.
 
När går du aldrig över gränsen?
 
 
Är som sagt en rätt "kontrollerad" person som kanske borde släppa lite på den kontrollen ibland.
 
 
 
 
 

Kommentera här: