Det var...

...väldigt länge sedan jag var och såg live-musik men i torsdags var det Corona-anpassad blues-kväll på E Street i jazzklubbens regi.
Jag sitter ju som suppleant i styrelsen och det var första konserten jag besökte efter att jag kom med där.
Jazz har jag svårare för men jag får träna.
😉
Det var Trickbag som stog på scenen och dom var riktigt bra!
 
 
Det röck verkligen i benen med det var "sittdans" som gällde.
 
 
Vädret fortsätter att vara milt och det är skönt på ett sätt även fast jag längtar efter ljuset som blir när snön kommer.
Portvakten är fortfarande framme.
🕷️🕸️🕷️🕸️🕷️
 
 
Och det är fortfarande lätt att ta sig fram på hundpromenaderna.
 
 
Mitt knä är fortfarande inte bra så det är såklart skönt att slippa halkan.
Man kan inte få allt...
 
 
Idag blir det en lugn dag, jag ska ha tvättstugan på eftermiddagen för att tvätta lakan, annars blir det bara promenader med den här killen.
 
 
 ❤️
 
 
 

Kommentera här: