Torsdagen...

 
...började med att jag helt plötsligt och bara sådär blev sugen på att städa och då gäller det verkligen att ta vara på tillfället!!
Jag har ju haft en egen RUT under många år men sedan jag flyttade till stan har det blivit ett avbrott.
I dagsläget avvaktar jag tils jag vet vart detta med Covid-19 tar vägen.
 
Följde presskonferansen från Folkhälsomyndigheten och det gör mig mer och mer bekymrad.
Hur ska det gå med allt?
 
 
 
Inte för att jag tror på att "dricka för att glömma eländet" men att roa sig med lite gott att dricka tycker jag att man kan unna sig i dessa dystra tider. 
 Har gjort min första beställning med hemleverans från Systembolaget, det fungerade alldeles utmärkt.
👍
 
 
 
Har faktiskt roat mig i dag också, en kulturell eftermiddag med Lena.
. Först Morden i Midlands på Konsert teatern.
 
 
Få platser att boka och mycket luft i salongen.
Vi höll avstånd.
Sen avslutade vi med middag på Lilla Tokyo.
 
 
Helt enkelt en bra fredag eftermiddag.
 
Nu är det kväll och den kommer jag att tillbringa i soffan tittandes på Idol.
 
 
 
 
 
 
1 Fia:

skriven

Det är alltid så trevligt att läsa din blogg. Det är så kul med blandningen av boktips, filmtips och personliga berättelser om vardagslivet.
Vad härligt att du har fått en så fin lägenhet!

Svar: Tack 😊
ejmis

Kommentera här: