Jag har...

 
...en egen svampodling på gården.
Inget jag plockar dock. 
😉
Förhoppningsvis torkar gräsmattan upp idag, nu när det blåser, så jag kan klippa gräs i eftermiddag.
Då försvinner svamparna också.
🍄🌱🍃🍁🍄
 
Munnen gör fortfarande ont och ett par av stygnen har släppt.
Ringde tandläkaren för att höra om värken men dom hade stängt för utbildning ett par dagar så jag får avvakta till på måndag.
 
Igår var jag på ekonomisk rådgivning på banken.
Som 55+ så blev det mycket prat om pensionen.
Känns oerhört konstigt att jag är 55 år men det går inte att komma undan.
Det verkar som att jag genom åren har gjort bra val, fast det bara har varit chansningar, för min prognos ser riktigt bra ut.
Men mycket kan ju hända fort med sånt här men just nu känns det bra.
 
 
Var hos frissan också, älskar att vara nyklippt!!
 
 
 
 
 
 
1 Lisbeth:

skriven

Så snyggt!
Så skönt att det verkar funka med pensionen. :)

Kommentera här: