Igår var det...

...festligt och trevligt när min finaste vän Sussi gifte sig med sin Thomas.
Jag är så glad över att jag fick vara med på deras dag!! 
❤️❤️❤️
 
 
Idag fick jag springa ett par varv i leran för att samla ihop de 10 små myskanksällingar som kläckts sen igår.
🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣🐣
 
 
Livet består av en väldig massa olika upplevelser. 
🥰😊
 
L var också bjuden på bröllopet.
Till skillnad från "vissa andra" som "valt sida" så frågade Sussi mig om det var ett problem för mig om dom bjöd L.
Jag och L umgås ju fortfarande, vi har pratat om detta och det är inget problem för någon av oss, inte som det är idag i alla fall.
När man som vi båda två gör bor "lite på sidan om" så blev det bestämt att vi skulle dela på ett hotellrum i stan också.
Konstigt kanske men vår relation är rätt konstig...
 
Vi bokade ett rum på Clarion Collection Hotel Grand, ett hotell som jag inte ens vetat om tidigare trots att det funnits i många år.
Jag kan verkligen rekommendera det hotellet!!
 
 
 
 
 
 
 
1 Eva`s blogg:

skriven

mysigt med kärleken o kul att du var med då :) fin måndag

Kommentera här: