Dålig start...

 
...på måndagen.
Vaknade med migrän, en räv stryker omkring här runt gården och Albin har rullat sig i något som luktar illa.
🤯🤕🦊😠🐾😫
 
Hade ett möte på jobbet på eftermiddagen som jag gärna ville vara med på och jag kände mig så pass pigg så jag åkte in til stan.
Mötet gick bra så jag valde att åka på kören också.
 
 
Efter ett tag när vi var mitt uppe i sjungandet började jag få synbortfall.
 
 
Jag kunde inte läsa sångtexten på skärmen...ett migränanfall till på samma dag!!
Nu var jag ju vaken och kunde ta medicin direkt och efter ett tag försvann auran och jag kunde vara kvar och sjunga klart.
Jag kan inte minnas att jag någonsin fått två anfall på samma dag förut men jag har mycket problem med nacken nu och jag tror att det kan vara anledningen.
Sen sover jag oroligt nu också pga ett skov av Sjögrens, det gör att lederna värker.
Bara skit med tanten alltså.
 
Trött och sliten klev jag in hemma och möttes av detta.
 
 
Det kunde ha varit MYCKET värre men jag kan lova att jag suckade tungt när jag såg vad någon av katterna gjort.
 
 

Kommentera här: