Jag gillar...

 
...egentligen inte att åka båt men om det är enda sättet att få se en konsert med Stiftelsen det här året så får det bli så.
Inte ens ett gigantiskt munsår, en böld på ett mindre bekvämt ställe och ett skov av divertikulit kunde stoppa mig.
Jag åkte buss från Sundsvall och Helen från Sveg så vi möttes vid båten.
God mat, trevligt sällskap och en bra konsert.
🙂
 
 
 
 
Bussresan var däremot hemsk både ner och hem.
😠
Att man vill dricka alkohol och ha kul har jag full förståelse för men att man beter sig illa, grisar ner och inte tar någon som helst hänsyn till andra i sin omgivning har jag svårt att förstå.
Dagens rapp går till busschauffören som inte sa till de som levde om.
Feg eller korkad...jag har ingen aning.
Jag sa till det medelålders paret som satt bakom mig och spelade musik på högsta volym så det skrålade, medans dom själva fyllesov, två gånger utan resultat.
Dröjer nog länge innan jag smält detta och åker på en sådan här resa igen...
 
 
 
 
 

Kommentera här: