Efter jobbet...

 
...i går var det dags för dammiddag hos Wendela.
Äntligen var hela gänget, alla sju, samlade.
Det var flera år sedan sist!
Tänk så många år vi har träffats, den första anteckningen i "boken" är sedan 1992.
Vi är ju en lite speciell sammansättning av tjejer för vi umgås inte alls utanför dessa middagar, förutom jag och Sussi då, men vi har alltid trevligt när vi träffas och samtalsämnena berör det mesta.
Och många skratt blir det!!
 
Den här gången var det bara jag som inte drack vin, jag hade ingen skjuts och jag ville gärna hem på natten eftersom jag hade djuren att tänka på.
Och så var det ju städning av Lövis inplanerat på söndag förmiddag.
 
Stämningen var på topp och jag var den enda vart liv inte var så bra just nu och det var faktiskt lite jobbigt att lyssna på allas "fantastiska liv".
Men så är livet...jag får kämpa på...
 
 
 

Kommentera här: