Ja så känns...

...det faktiskt.
Jag har fortfarande inte riktigt förstått vad som hände med mig och L...och jag förstår nog inte riktigt vart livet är på väg heller...
Vissa dagar mår jag bra och andra dagar är det inte alls bra.
Ensamhetskänslan är det som är värst.
 
Idag har det varit en bra dag.
Jag hade en att-göra-lista och den har jag prickat av alla punkter på.
Skönt att vakna med energi och att det flyter på.
 
Anki var snäll och var hit och hjälpte mig att frisera  Albin.
 
 
Sen blev det kaffe och prat om livet.
Skönt att prata bort några timmar och det är bara att konstatera, alla har nog sitt, både positivt och negativt, att hantera i livet.
 
När Anki åkt hem åkte jag bort till Annica och Pelle.
Jag har ett plåtskåp som nyckeln försvunnit till och jag chansade på att Pelle kanske kunde ha en nyckel.
Det hade han inte men klurig som han är så kunde han göra om en nyckel så den passade.
 🔑.
Tänk så ofta hjälpen finns "nästgårds" här i byn.
 👍 😍
 
Jag har en rabatt som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med så den har bara fått vara nu i vår.
Idag såg jag denna mitt i allt ogräs.
Ingen blomma jag sett där tidigare.
 🌸
 
 
Avslutar med några kloka och tänkvärda ord.
Blir lätt att jag samlar på sånt här när livet svajjar...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: