Min förhoppning om att...

...2014 skulle bli ett bra år ser ut att gå åt skogen redan från start.
Ta mig sjutton jävlas inte ALLT!!
Sjukhusvistelse, trasiga vattenledningar, kärleksSTRUL, körförbud på bilen...ja det är bara en bråkdel av allt skit som hänt under årets två första månader.
Ta mig sjutton allt från smått till stort ska strula.
Det har ju varit flera år nu som det bara jävlats!!
VARFÖR??
Ibland tror jag att det vilar en förbannelse över mig...jag ska helt enkelt inte få vara lycklig...
 
 
 
1 annika:

skriven

Åååh, vad jag känner igen mig i de tankegångarna... Det mesta går åt skogen och allt e motgångar:( Jag sa vid typ nyår att jag nu haft sju års olycka och tyckte det var dags att lossna men nja, jag vet inte jag ;) Jag hoppas av hela mitt hjärta att det lossnar för dig för det tycker jag du förtjänar <3 Kram fina du

2 Eva Å:

skriven

Allt är hur man väljer att se det, antingen så portionerar man ut det eller så klarar man av allt på en gång som du åsså blir det lugnt sen. Efter att man är sjuk kan det bara bli bättre, nu vet du vad som är fel.Vattenledningen behövdes antagligen bytas så det hade du nog inte kommit undan, bättre nu än en vinter då det är 30 grader kallt. Bilar vet alla hur de är med, de kostar bara pengar och är ofta strul med dem men tyvärr är man beroende av dem och det finns MASSOR med nya att köpa. Så kärleken, det är ingen kärlek det där, kasta bort och gå vidare, en kvinna som du ska ha en bra karl eller är det dax att kontakta Dr Phil som får dej att se klart ;-) Gå vidare i livet med ny vattenledning, ny bil, glada tarmar och utan idioter till karlar som inte är värd dej :-) Trodde förövrigt att det kapitlet var avslutat...

3 Christel Kottenliv :

skriven

Låter inget vidare. Men man får ju tro att det vänder för dig. Snart är det ju varmare och växthuset ska igång :)))

4 Fia:

skriven

Men fy, vad tråkigt! Då får vi hoppas att det vänder snart, för nu tycker jag att du är värd lite tur igen.

5 Ann Catrine:

skriven

Nu är det dags att det vänder!!
Många kramar vännen

6 Fia:

skriven

Här kommer en liten styrkekram!

7 Ann Catrine:

skriven

Nu vännen tycker jag det är dags att du kommer med ett litet inlägg!
Vi är många som saknar din rader

Stor kram!

Kommentera här: