Då har det gått...

...en vecka igen sedan sist jag skrev något här i bloggen.
Dagarna rullar på och även om det fortfarande är väldigt ovanligt och konstigt att bo själv så börjar jag skaffa mig nya vanor och rutiner.
På jobbet börjar jobbarkompisarna smida semesterplaner och semesterlistan sitter uppe.
Enligt turordningen har jag tidig semester men jag har ingen aning om vilka veckor jag ska ta.
Lite konstigt är det att inte ha någon att semesterplanera med.
 
I fredags var jag ut och käkade med 3 av tjejerna ur dammiddag-gänget.
Vi konstaterade att det är 21 år sedan vi drog igång våra träffat.
Vissa år har träffarna varit täta, andra år har vi bara fått till en enda träff.
Vi är en speciell blandning av tjejer, några av oss umgås regelbundet, andra träffas bara vid dessa tillfällen.
Men vi har alltid trevligt och det är ju huvudsaken.
=)
 
 
 
1 Fia:

skriven

Hoppas du hittar en skön semesterresa. Vad är du mest sugen på? Lata dagar med en bok i näven eller storstadspuls med shopping och små mysiga fikapauser på trevliga ställen som dyker upp? Spa? Dykning? Roadtrip till glasbruk i Småland? Fjällvandring? Lata dagar på Gotland?

Svar: Ja om jag det visste...det får bli som det blir. Ska först försöka bestämma mig för vilka veckor jag ska vara ledig.
ejmis

Kommentera här: