Har varit i stugan...

...lördag och söndag för att stänga den för vintern.
I går var jag med Kajsa och Jossan på marknad i Östavall. Köpte en massa goda ostar, en pumpamarmelad och hjortronsylt.
Resten av lördagen tillbringade vi i By för att fira Kajsas födelsedag.
Alla "barn" och barnbarn var på plats och vi hade en jättemysig dag med en massa gott att äta och såklart mys med småknoddarna.
=)
 
 
 
 
 
Jag vet att många tycker att det är konstigt att vi umgås med A:s exfru och hennes nya man men jag tycker det är helt underbart att det fungerar så bra.
Vi har känt varandra många år nu och det har varit en hel del "ups and downs" genom åren, livshändelser som varit omvälvande på många sätt.
Jag känner mig glad och tacksam över att vi får det att fungera som en "storfamilj".

 
 
 
1 Eva Å:

skriven

Åh så söta barnbarn ni har! Det där med ex är något jag håller mej ifrån på Hans sida, han får sköta kontakten med dem själv och jag sköter kontakten med mina men att umgås allihop, nej tack, finns ju en anledning att man går ifrån varandra. Dock i ert fall är det ju toppen för de har ju barn tillsammans och det måste vara underbart att mamma och pappa kan umgås med allt det innebär! Från början kunde min mamma och pappa inte det då mamma träffat Heimo, var så besvärligt på födelsedagar och andra högtider då man alltid måste dela upp sig eller gå om varandra i skift. Nu funkar det dock toppen och vi är som ni, vi umgås också i storfamilj och har det sååå bra, men Hans ex får sköta sig själva!

Kommentera här: