Äntligen är det...

...vitt på backen och minusgrader!!
=)
Som jag har längtat!!
Det blir genast så mycket ljusare och friskare ute.
 
Kör en liten uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna.
 
I tisdags var det jobbdag igen och från jobbet åkte jag direkt på en PartyLite-visning.
 
I onsdags började jag dagen med ett cellprov.
 
 
 
Ingen rolig upplevelse men jag har gjort det varje gång jag blivit kallad och det tänker jag fortsätta med.
Den här gången var det en manlig barnmorska och det har jag aldrig varit med om tidigare.
Han var jättetrevlig och duktig men visst kändes det lite konstigt.
 
Toppade dagens "roligheter" med ett besök hos tandläkaren på lunchen och sen blev det ett kvällspass på jobbet.
 
 
 
 
 
 
 
1 Pernilla:

skriven

Oj! Kom just på att jag inte kunde gå sist jag blev kallad. Ringde deras svarare och bad om en ny tid, men det har jag inte fått, kom jag på nu!
Måste jag fixa. Hoppas inga manliga barnmorska jobbar här. Skulle kännas ....... Konstigt.
/P

2 Eva Å:

skriven

Jag har världens bästa gynekolog så jag tycker det går helt galant!
Minns dock i min ungdom när jag fick åka in akut till sjukhuset för jag hade fått livmodersinflammation. Jag lade mej på stolen och in kommer en pappa från dagis, en sån där fin förälder som man blev lite blyg och fnittrig av, en förälder jag mötte varje morgon och tog emot hans barn. Var lite svårt att se honom i ögonen efter det kan jag säga, mycket otrevlig upplevelse.

3 Trolda:

skriven

Visst blir det ljusare och vackrare ute, o MYYYSIGARE inne! =D

Trolda - kram =D

Kommentera här: