Hade otrevligt...

...besök i går när jag vaknade. Inte migrän men en rejäl huvudvärk.
Hade ett par ärenden på byn så jag släpade mig iväg trots att huvdet bultade.
Först en PartyLite-leverans till L och en pratstund i solen.
Sen iväg till A för en kaffetår och lite planering inför lördagens marknad.
När jag kom hem hade jag besök av M-L från grannbyn också.
Tror det var allt prat och inte alla piller som fick huvudvärken att försvinna.
;)

På kvällen hade jag en PartyLite-visning och sen var onsdagen slut.



Idag har jag varit till stan och gjort en del ärenden, både roliga och tråkiga.
Avslutade stadsturen med att bli bjuden på lunch av min vän E.
Vi hade inte träffats på länge så det var mycket att ta igen.
Vi hann inte gå igenom allt innan hennes lunchrast var slut så nu planeras en After Work inom några veckor.

Kom hem till ett nystädat hus, RUT hade varit på besök.
=)

Nu i kväll har jag suttit med en massa pappersarbete och så har jag förberett det mesta inför marknaden på lördag.

Ses vi där?

1 Anonym:

skriven

å va fint du har det i bloggen nu:) va skönt att huvudvärken släppte ,trevligt med lite tjat med en vän, kramen å ha en härlig ny vecka

Kommentera här: