Shop until you drop...

...kan man verkligen säga om min, A-K och A-B:s lopp-och shop-runda runt Jämtland idag!!



Jag åkte hemifrån kl 8.00 i morse och var hemma igen 21.30.
Men det är som jag har sagt 1000 gånger förut...tiden bara rusar iväg när man har trevligt.

Jag gjorde inte så många loppisfynd men dom två jag gjorde var riktigt bra i stället.
En av Leilas kokböcker och 3 st låtsasägg som ska läggas i ankonas reden för att locka dom att värpa.
Sådana ägg har jag letat hela sommaren!!!

Förutom loppisarna så var vi även in på DollarStore i Svenstavik och där handlade jag massor med nödvändiga men rätt tråkiga saker t ex disktrasor, schampo, diskmedel...ja ni förstår.

En mycket trevlig dag har det varit.
Jag ser fram emot nästa sväng och jag kommer att somna ovaggad i kväll.






1 Ulrica P:

skriven

Låter som en perfekt hemmafru dag ;)

Kram

2 Jaana:

skriven

Det är roligt med loppis rundor, men ack så tröttande dom kan vara =)



Kram!

3 Marie-Louise:

skriven

Låter som en bra loppisrunda :) Men vad är det för ägg? Hur ser de ut? Kram

Kommentera här: