Elvis i Glada Hudik



Jag följer den serien i SvT Play nu.
Rekommenderas varmt!

1 M i z c a - Tredje gången gillt?:

skriven

Jag gillar Toralf (hette han va?) väldigt mycket :)

2 Carina:

skriven

Har i veckan försökt få biljetter till någon av föreställningarna i mars utan att lyckas, slutsålt till alla tre!

3 Ann Catrine:

skriven

Har sett flera av deras föreställningar, speciellt i Elvis ser man ju tydligt vad de utvecklats under den här tiden!

Tror inte döttrarna glömmer deras möte med Toralf! Han är ju otroligt social och snackar med alla, inte minst unga flickor. ;-) De visste då (det här är ju ganska många år sedan)inte vem han var,utan blev totalt livsrädda!



När jag ser den här serien blir jag alldeles varm i hjärtat, och gråter både en och två gånger...

De normalstörda ledarna borde få många fina utmärkelser!!

De har ju inte bara hjälpt skådespelarna och artisterna att tro på sig själva, utan även deras familjer genom att visa vad deras barn klarar av, och hjälpt oss andra att kanske få en annan syn på de som inte är precis som alla andra...



(men herkanje vilken lååång kommentar! Bäst jag lägger mig!)



Kram vännen!!

4 Åsa:

skriven

den har jag missat... kanske får kolla upp den.



Kram o ha en fin fredag1

5 Carina:

skriven

vad som är så farligt med hundar och vindruvor vet jag inte riktigt. Har att göra med att deras kroppar inte kan smälta dem så det tar styggt på njurarna. Om jag nu fattat rätt, finns hur mycket som helst att läsa om det!

Ha en go helg :)

Just ja, Pär från Glada Hudik för en utmärkelse idag hörde jag på radion.....nå´t med opend minded :)

Underbart!!!

Kommentera här: