I mitt nästa liv...

...tror jag att jag vill bli katt.













Ett kattliv verkar kunna vara ganska härligt.
=)

Men självklart finns det katter som har det alldeles förfärligt också...det beror på oss människor vilket kattliv det blir...




1 Sandra:

skriven

Ja nog ser de ut att må gott alltid! :)

2 Synnöve:

skriven

Hos er har alla katter det bra. Ingen tvekan om det.

Men det är många, många som far illa...

Kramen.

3 Anna:

skriven

tänkte det när jag läste din rubrik att det beror ju på hos vem katten bor oxå, men det hade du redan skrivit själv längre ner såg jag sen :)

4 Anna:

skriven

varför är du anonym?

5 H:

skriven

Vilka söta katter :). Sambon brukar säga att han skulle vilja bli hund i nästa liv o då brukar jag också påpeka att det är inte alla hundar som har det som vår..

Kommentera här: