1 vivan:

skriven

Oj så mycket snö ni har fortfarande!

är är den helt borta nu...men i fredags så fick vi 2dm...så det kan komma mer än!

Vårkramen!

2 Lisa:

skriven

Oh guuuud vilken underbart fin blogg!!

3 Lillan:

skriven

God morgon! Tack snälla för awarden! Vad glad jag blir!

4 Synne:

skriven

Jisses vad du hinner med. Jag hänger inte helt med att läsa. Men jag läser ikapp just nu.

Den där rehab-veckan låter som nått jag skulle kunna tänka mig att genomföra. Tänk att få gå på gym och komma igång med att träna. Här går jag bara. Cyklar lite på cykeln som står där uppe. Har börjat äta LCHF och det funkar nästan bra. Svårt med att inte äta en smörgås på morgon. Men det är en vanesak.

Har redan tappat ett par kilo og det är skönt.



Hoppas våren kommit till dig med nu. Här såg jag tulpan och påskliljer igår. De har kommit upp några cm. rabatten ligger på södersidan så det är kanske inte så konstigt.



Nu ska jag fortsätta med att tvätta lite. Hade tänkt hänga ut lite tvätt till tork idag. Hoppas det går.

Ha en fin onsdag nu.

Kramen Synne.

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Åhh, vilket väder ni har....snö??

Nej, här har det blivit vår, ja temperaturen stämmer inte riktigt men jag kan nog sitta ute om en stund.

Ha en finfin dag!

KRAM

6 A:

skriven

God morgon...

Jag ska resa iväg =)



Ha en bra dag

Kram

7 Lena Svensson:

skriven

Åh ni har snö fortfarande, en riktigt vacker bild

Kram lena

Kommentera här: