Snörvel och host



Julbordet igår var jättebra.
Mindre bra är att jag har blivit förkyld.
Nu ska jag lägga mig och kolla på film,
Förhoppningsvis orkar jag blogga mer i kväll.
1 Åsa.S:

skriven

Fy då, men du gör bäst i att ta det lugnt då... krya på dej!

2 Anonym:

skriven

Stackare....snörvel och host är inget kul....vi har fått influensaspruta på jobbet så jag hoppas man slipper det nu.

Julmaten är prövad redan mmmm...på torsdag sak jag på mitt förstajulbord.

Akupunktur är prövat i ca ett år...gav ingen större verkan på mig :/

3 Helena:

skriven

Krya på dig!!

4 Nilla:

skriven

Krya på dej...inte kul att bli sjuk ..jag vet är inte bra än!!!

5 Lindi:

skriven

Här är det också snörvel & host! Och en envis bihåleinflammation, FÖRSTÅS! (får alltid det när jag blir snuvig..Trånga "gångar" har dom sagt efter en skallröntgen en gång..inget att göra något åt!)



Hoppas du snart blir pigger igen, och slipper ha ont i en så lång hals som på bilden...Haha!



Kram, Lindi

6 Synne:

skriven

Illa det att bli sjuk igen.

Får önska dig god bedring.

Kramen synne.

7 vivan:

skriven

Inte kul alls med förskylning....krya på dig!!! kram!

8 LillaNisse:

skriven

Krya på dig Ejmis...

Kram

9 Ann:

skriven

God morgon! Krya på dej raring!

10 Kattis:

skriven

Men lilla stackars dig.

Skönt att bara kunna bädda ner sig och må som man behöver.

Krya på dig, men paasa på att vila ordentligt.

Varma kramar

Kommentera här: