Testar mobilbloggen

 

MMS

 

Passade på att testa både nya mobilen och mobilbloggen samtidigt och det ser ju ut att fungera =)

Min rosa pelargon, Salomon Comtesse, som jag köpte förra veckan blommar för fullt.

Visst är pelargoner underbara?

1 A:

skriven

Jag har nog något fel på min telefon för jag får bara felmeddelande tillbaka när jag försöker mobilblogga =(

2 Lotta:

skriven

L nu kommer du att fastna ordentligt i bloggträsket när du kan blogga när som helst!

Kolla in min sida, har en länk till en sida om pelargoner. I inlägget om just, pelargoner...

3 synne:

skriven

Vacker pelargon. Hoppas du är piggare idag.

Ska fortsätta att plocka lite nu.

Kram ;D

4 matte:

skriven

underbar!

5 Jessica:

skriven

Vilken fin blogg du har och snygga bilder!

6 Pernilla:

skriven

Pelargonen är verkligen fin. Jag är inte så bra på Pelargoner och lyckas alltid få dem lite tråkiga.

Bänken, i inlägget under, skulle jag också vilja ha.

Du, styrkekramen har kommit fram, tack, den behövdes idag.

/P

7 kicki:

skriven

Pelargoner är underbara, har fortfarande kvar efter min svärmor som gick bort för över 24 år sedan, tar skott varje år från dem i källaren, lika fina varje år igen...underbart som sagt..

kramen på dej

8 MAYA FANNY:

skriven

hoppas du får en underbar dag =) Besök gärna våran blogg =)

9 Hellokitty:

skriven

JAA!! <3

10 A:

skriven

Ja det har jag sett....

11 A:

skriven

Det har inte fungerat tidigare heller. Jag vet inte om jag gör rätt. Hittar heller inte instruktionerna till min mobil... Jag får väl strunta i det men hade varit kul att försöka =)

12 Åsa.S:

skriven

Men... vad gör jag då för fel??? :O

13 Inger Maryissa:

skriven

Fotot blev ju jätte-fint.

Tänk att man numera kan ta så fina bilder med mobilen och kul att man kan mobilblogga också.

Och det blir ju bra.

Jag tycker också om denna pelargon, och kommer ihåg när jag köpte en likadan till mamma, och hon blev så glad.

14 carina:

skriven

Så vackert med pelargonier på sommaren......tänk om det inte blir sommar i år...det verkar inte så idag :/

15 David:

skriven

ååååh, vilka fina blommor :) lika vackra som dej

Kommentera här: