Så ska det låta



Nu har jag gått min blogg-runda och snart blir det soffan och "Så ska det låta".
Vad gör ni i kväll?
Glöm inte min tävling!!

Uppdatering: Dom är sååå duktiga! Det här programmet gör mig glad =)
1 evans:

skriven

Snart blir det Let's Dance!

Radital, är det blåliniment? Det kommer jag att vi hade till hästarna, men det funkade på människor också :)

2 Lena:

skriven

Hans pappa är kelpie och enligt "uppfödaren" så skulle modern vara en shi-tzu, bara det att hans mormor var en schäfer och mamman såg ut som en korsning tax/schäfer ungefär. Hans "uppfödare" var inte särskilt seriös.

3 Åsa.S:

skriven

Just det ja! Här blir det till att kolla reprisen, tv´n är upptagen med bandy

4 laki:

skriven

aha okej :)

5 Linda:

skriven

Jag som aldrig ser tv kan inte yttra mig. Men jag VET att dom är sanslöst duktiga på kunna sånger. Det har hänt att jag kikat på nån repris...

6 Nettan:

skriven

Ja, här hemma blev det Lets Dans med god middag !

Kramizar

7 synne:

skriven

Hej.
Har hänt en del här ser jag. Har inte haft tid att blogga så mycket den här veckan. Barnbesökarna har okuperat datorn hela dagaran hehe. Så jag har en del att ta igen.
Hoppas huvudvärken gett sig.Hjälpte det med liniment?
Såg lite på så ska det låta men diggar inte Peter Sethman......
jobbar inatt.Trött och ont i nacken.....man skulle kanske ta lite liniment.....
Jättekram från Synne ;D

8 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Jag kollade som vanligt på Let's dance!!
Ha en alldeles underbar lördag!
Kramen

Kommentera här: