Mystery Shopping



Jag är en mystery shopper...om det är någon som inte vet vad det innebär så gör jag anonyma besök i butiker, restauranger osv och bedömmer deras service och renlighet bland annat.
För detta får jag ersättning i pengar eller varor. I kväll ska jag på restaurang och äta med en kompis..det är ett uppdrag jag fått..lyxigt eller hur??
1 Helen:

skriven

Så himla bra o lyxigt värre. Vad ska man göra för att få så fina uppdrag :)

2 Pia:

skriven

Behöver du sällskap en kväll är det bara att höra av sig...hur långt e det till Sundsvall ???

3 BiddaTroy:

skriven

NU blev jag avundsjuk! Det jobbet vill jag också ha. Måste väl behövas även i södra delen av Sverige kan man tycka...

4 Vaniljis:

skriven

Va? Hur får man ett sådant uppdrag/jobb? *nyfiken*

5 therese:

skriven

Hej! på vilka sidor hittar man mystery shopper? =) maila gärna [email protected]

6 --SE--:

skriven

Hej har du stardoll isf vad heter du jag heter --SE--

Kommentera här: