Gott Nytt År!!

2007 års sista dag...det här året har gått väldigt fort tycker jag...när jag tänker tillbaka så har det varit ett år som bjudit på mycket glädje och mindre sorg...ett riktigt bra år alltså...jag tänker inte ge något nyårslöfte...dom har bara en tendens att bli brutna alldeles för fort...jag lämnar istället en förhoppning om ett bra 2008...det ska bli spännande att se vad det här året kommer att bjuda på...jag ser också fram emot att få dela alla mina blogg-vänners 2008...tänk vilken spännande värld som öppnades för mig i mars 2007...jag önskar nu alla mina vänner där ute i den fantastiska blogg-världen ett riktigt GOTT NYTT ÅR...var rädda om er så hörs vi igen nästa år...

image726
1 lizaloop:

skriven

Gott nytt år!!!!!!!!

2 Helena:

skriven

Gott nytt, ännu en gång.

3 Anki:

skriven

Vi önskar er ett riktig godt nytt år..

4 Christel:

skriven

Gott nytt på dig själv...

5 Linda:

skriven

Tack det samma. Ha en härlig kväll!

6 Cajsa:

skriven

Gott Nytt År! =)

7 Annsingen:

skriven

Gott Nytt År!

8 Eva:

skriven

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till dej!! :o))
/Eva & Rudolph

9 Elin:

skriven

tack så mycket, hoppas du får en underbar kväll... kram

10 Pialotta:

skriven

Gott Nytt År på dig oxså.. Ha de fint Skål ta mej faen:-)
Var det någon som sa en gång..
Kramar

11 Åsa.S:

skriven

Gott nytt år!
Kram, kram, kram!

12 Think Twice:

skriven

**GOTT NYTT ÅR**

13 Junitjej:

skriven

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

14 Anneli:

skriven

GOTT NYTT ÅR!!! :O))

Hoppas du får en underbar kväll och ett fantastiskt 2008

15 Carina:

skriven

GOTT NYTT ÅR !!
Är förpassad upp till datorn.
Pojkarna håller på att förbereda middagen.
Sååå hemligt..och jag går snart i bitar ;)

16 Mia:

skriven

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!!!!!! Jättemånga kramar för så många intressanta inlägg från dig... ;-)

17 Anna´h:

skriven

GOTT - Nytt - År - Kram !!

18 Mija:

skriven

Gott Nytt år 2008 fina vän! *kramar om*

19 Inger Maryissa:

skriven

Vilken vacker bild.
Önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År.
Kram

20 Cyberspunken:

skriven

Gott Nytt År Hoppas du får ett kanonår 2008 =) kram

21 My:

skriven

Önskar dug ett gott nytt år du med! Lät bra det du skrev, man behöver inte ha nyårslöften alls...kram

22 A:

skriven

God fortsättning på nya året..... Kram

23 Jen:

skriven

God fortsättning på dig också. Hoppas att du hade en jätte fin nyårsfirande :)
Kram

24 Sus i dus:

skriven

Ännu en gång Gott nytt år! Jag har i dag varit på bio med hela familjen...
God natt!
/Sus

25 Gabbi:

skriven

Hahaha..lite sent, men Ett Riktigt Gott Nytt År till Dig med!!!

Kommentera här: