Det blir fler och fler...

 
...veckosammanfattningar här i bloggen, veckorna går så fort så jag hinner inte riktigt med känns det som.
 
I måndags åkte jag till Sussi och Thomas efter jobbet.
Sussi fyllde år och Thomas hade lagat en god middag till oss.
 
 
 
 
Mycket gott att äta och det blev en trevlig kväll.
Tänk att vi fyller 60 nästa år, det känns helt overkligt!
 
 
 
 I tisdags var jag ledig, hade tid för Albin på Arken för kloklipp och sen skjutsade jag mamma så hon fick handla.
 
 
Onsdag och Internationella Kvinnodagen, jag jobbade kväll och märkte inte av något direkt firande förutom att det uppmärksammades i sociala medier.
 
 
Lyssnade på en föreläsning på webben också, den gjorde mig ganska upprörd, vad är det som vi tillåter i Sverige...fruktansvärt!
 
 
 I går var jag ledig och det blev en riktigt bra dag.
 
 
Bokade en resa till Kroatsien, köpte biljetter till några konserter och avslutade dagen med en teaterföreställning med Nina.
 
 
 Skickade efter ett par sneakers också som jag hoppas passar.
 
 
I övrigt då...vädret har varit växlande, allt från strålande sol till rejält med snö och kalla nätter.
 
 
Tur snön som kom var kallsnö, jag vill inte ha blötsnö nu.
 
Har känt mig rätt trött den här veckan, har blivit en och annan powernap i soffan.
Detta kanske är en av anledningarna.
 
 
 
Nästan varje morgon...
😴
#tantvarning
 
Idag har jag jobbat igen och när jag kom hem gjorde jag en kylskåpsrensning.
Gnocci, svamp, spenat, purjolök, sugarsnaps och hasselnötter.
Det blev riktigt gott.
 
 
Nu har jag en jobbhelg framför mig, hade gärna varit ledig men det är bara att bita ihop, timmarna ska göras.
 
 

Kommentera här: