Då har vi ett...

 
...nytt år igen, ett år som jag hoppas blir bättre än 2022.
Det har varit några konstiga år nu.
 
 
 
Gårdagen var väldigt lugn för mig, jag tillbringade hela dagen och kvällen själv.
Tände lite ljus och åt lite gott.
 
 
Albin är ju skotträdd så jag planerade dagen efter honom.
Otroligt nog så sov han sig igenom det värsta smällandet men katterna reagerade då, dom sprang omkring och undrade vad som hände.
 
 
Jag har inte gett några nyårslöften men har gjort några planer för det nya året.
 
 
Idag ska jag börja skriva en tacksamhetsdagbok.
På tisdag börjar jag en 100-dagars-utmaning utan godis,kakor och snacks.
( 5 "fridagar" ingår om det skulle dyka upp något speciellt )
Den 9 januari börjar jag en 21-dagars utmaning med Herbalife-frukost och daglig träning.
 
 
Jag skulle gärna hitta en ny hobby också men har inte hittat något riktigt intressant än, jag får fortsätta fundera på det.
 
 
Jag ska försöka vara lite mindre "kräsen" när det gäller dejtandet också...jag är alldeles för snabb med att "rensa bort" män...det går ju faktiskt att gå på dejt helt förutsättningslöst och försöka bortse från det jag hittills har "hakat upp mig" på. 
 
 
 
Har ju varit singel ett tag nu och en dejt på drygt 3 år är ju väldigt lite.
Har hört dom som går på flera dejter i veckan men dit kommer jag nog aldrig.
 
 Avslutar dagens inlägg med en tacksam tanke till den som sandat rejält på gångvägen, morgonpromenaden gick bra idag.
👌
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Jaana:

skriven

Gott Nytt År!
Och lycka till med dina planer!

Kram Jaana

Svar: Tack och detsamma till dig.
ejmis

Kommentera här: