Dålig start...

 
...på dagen i tisdags, kliver ut från jobbet och gör en vurpa i ett hål som jag tydligen inte är den första som "träffat på".
.🤬
Vrickar vänster fot, slår höger knä och så rygghelvetet då såklart...drog täcket över huvudet och försökte börja om dagen efter några timmars sömn.
Som tur är klarade sig ryggen bättre än jag först trodde men mitt knä gör fortfarande ont.
När jag sovit klart var det dags för lunch så jag och Helen gav oss iväg på Mitthems lunchbjudning i Nacksta.
 
 
 
Ett trevligt initiativ men lite "spartanskt".
 
På eftermiddagen kom L förbi på en fika och så hjälpte han mig att lyfta in foten till parasollen, den är svintung.
På kvällen envisades Vera med att ligga på mitt onda knä, djur har ett sjätte sinne.
 
 
 Lägger in tisdagsbilden här och några av djuren som huserar bakom huset, kul med vilda djur mitt i stan.
 
 
 
 
 Onsdagen bjöd på en fantastisk himmel på morgonpromenaden.
 
 
Kunde sluta tidigt på jobbet så då åkte jag till Birsta och träffade Sussi för en sen lunch och lite surr.
 
 
Passade på att gå en runda på Normal också och kunde såklart inte låta bli att köpa detta gosedjur till Albin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: