Det har strulat...

...en hel del med bloggen,  jag har varit trött och dessutom jobbat mycket så jag har inte prioriterat bloggen på ett tag men nu ska jag försöka mig på en uppdatering.
Det har inte hänt speciellt mycket faktiskt, på gott och ont.
I lördags hade jag tänkt ha middag för några vänner men fick tyvärr boka om.
Har "slirat omkring" i snömodden de senaste veckorna och fått ont i min rygg igen och kände att jag behövde en vilodag mellan helgens arbetspass.
 
 
 
Det är otroligt grått, trist och mörkt så det är väl inte så konstigt att vi blir trötta.
En morgon när jag skulle ta morgonpromenaden var det så otroligt vackert på träden och solen försökte kämpa sig fram men molnen segrade tyvärr.
Hann i alla fall fota lite av det vackra.
 
 
 
 I helgen var det Black Weekend, jag hade inte tänkt handla men det dök faktiskt upp en hel del bra erbjudanden så jag körde på.
Ny hårtork, nya Icebugs, mat till djuren och kattsand.
 
 
 Första advent har det varit också.
 
 
 Jag har satt upp adventsstakarna och sen letade jag min adventsstake men den hittade jag inte.
Får ta en sväng upp på vinden och leta, så irriterande när saker bara försvinner.
( Har förmidligen lagt den på ett jättebra kom-ihåg-ställe )
 
 

Kommentera här: