Det får bli...

...en sammanfattning av veckan som gått igen.
 
I tisdags testade jag en HIFU-behandling.
 
 
HIFU, Hög Intensivt Fokuserad Ultraljudanses vara en säker, effektiv och icke-invasiv behandling för lyft och åtstramning av hud. Behandlingens fördelar över kirurgiskt lyft är svåra att argumentera mot, du får inga snitt eller ärr i huden och du behöver ingen återhämtningstid. HIFU är också betydligt billigare än kirurgiskt lyft.
 
Inte helt smärtfritt men vill man vara fin får man lida pin.
 
Onsdagen blev en lugn dag, riktigt ruskväder och skönt att bara ta det lugnt mellan promenaderna med Albin.
 
 
 
I torsdags åt jag lunch med Sussi på E Street, vi hade en del att "prata i kapp".
 
 
 I fredgs var det "SIngles Day" något som fortfarande infaller varje dag för mig.
 
 
 
 
 Jag mötte upp Eva Å på "Äntligen Emma" på eftermiddagen för att vara med på deras 12-års jubileum.
Det bjöds på bubbel och visning av olika behandlingar.
Jag vann hårprodukter, fick en goodiebag och handlade lite såklart.
 
 
 När vi kände oss klara där så tog vi bussen till stan och åt middag på Pinchos.
 
 
 
 
 
 
 
 
 Så god mat och en mycket trevlig eftermiddag och kväll.
 
Lördagens morgonpromenad var varm men väldigt blåsig.
 
 
På eftermiddagen tog jag bussen till stan och mötte upp Sussi och Thomas.
Efter ett par glas vin på 1891 gick vi vidare till Great Eastern och åt deras buffe´.
 
 
Proppmätt igen, till veckan blir det skärpning!!
 
 
 
 

Kommentera här: