Det blev en...

...vecka med mycket jobb igen.
Det är, som jag sagt tidigare, tur att jag har bra arbetskamrater.
 
 
I fredags efter jobbet åkte jag till Mona, hon bjöd på mat och efterrätt.
Det var jag och Nina som var där, Ann Catrine var tyvärr sjuk.
En trevlig kväll med intressanta samtalsämnen.
 
 
I lördags efter jobbet åkte jag till kyrkogården och tände ljus.
Så vackert och känslosamt när det brinner hundratals ljus i mörkret.
 
 
Nu är det en ny vecka igen och jag har börjat dagen med en promenad och så har jag skjutsat mamma så hon har fått handla.
Sedan jag flyttade till stan har jag uppmärksammat vad otroligt mycket skräp som slängs på backen, även när det finns papperskorgar i närheten.
Mycket irriterande!!
Skräp överallt och sånt här skräp gör mig extra sur.
😱😰🤬
 
 
 
Jag plockar upp när jag kan, hur gör du?
 
 
 

Kommentera här: