Det är tråkigt...

 
...när övningarna jag fick av fysioterapeuten för 5 månader sedan (innan magnetröntgen) nu efter magnetröntgen visar sig vara helt fel övningar för mina ryggproblem. Bara att börja om från ruta ett och hoppas att jag snart kan leva som vanligt igen.
 
Jag är fortfarande sjukskriven men har ändå försökt vara aktiv i veckan för att hålla huvudet i form, det suger massor med energi att ha ont och bara gå hemma.
 
 
Jag har bland annat lunchat med Ann Catrine och varit på en loppisrunda med Lena.
När jag bara går hemma är jag hungrig hela tiden och det är inte bra för vikten.
 
 
 
 
Annars är det mest promenader, ljudböcker och serier som gäller.
Blev en promenad i sommarregn häromdagen, det var härligt och vi behöver verkligen regn.
 
 
Sen en sak som tyvärr återkommer varje år...nu är dom "utsläppta" igen, såg flera stycken igår.
😵‍💫🙈😬😅🤣
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: