Jag brukar ju...

...skjutsa min mamma och handla varje vecka och hon brukar oftast vilja handla på Lidl.
De senaste gångerna har det suttit en "ny" tiggare där utanför och han bllir bara mer och mer obehaglig och nästan lite hotfull.
 
 
Det har inte alls känts bra och senast tänkte jag nästan ringa butiken och berätta för dom men jag gjorde aldrig det. 
I onsdags var jag med min granne Helen till Birsta och utanför Dollarstore satt samma tiggare och jag berättade för Helen om mina tankar och känslor kring mannen och då visar det sig att samma kille varit så otrevlig och hotfull mot henne så hon varit tvungen att putta bort honom för han stog så nära och var riktigt hotfull.
Nästa gång jag upplever något negativt med denna man kommer jag absolut att agera!
 
I fredags var jag ut och käkade med Mona, Lotta och Carina, vi var på 1891 och åt deras tapasbuffé.
 
 
 
Mycket gott och trevligt.
 
Igår var det tänkt att jag skulle till Birsta med Ann Catrin men hon mådde inte bra så det blev ändrade planer.
Jag skjutsade mamma på Coop sen var jag bara hemma.
 
 
 
Altanen är klar nu men i helgen har det inte varit väder för att sitta ute, det har blåst och regnat och varit kallt som sjutton.
Idag var det soligt men iskalla vindar på morgonpromenaden.
🌤🌬
 
 
 
Efter promenaden var det dags för Albin att få massage.
 
 
Först var han lite busig men sedan kunde han koppla av och njuta av massagen.
❤️ 
 
 
Sen kom Sussi och hämtade mig, vi åkte på kattutställning, min första någonsin och det var kul att gå runt och titta på alla fina kissar.
Vi avslutade våt dejt med en fika och en massa surr.
 
 
Sussi är en av mina bästa vänner och vi har alltid trevligt.
 
När jag kom hem var jag så frusen så jag kröp ner under en filt och kollade en serie tills det var dags att fixa middag, hade tänkt göra en Cesarsallad men hade ingen parmesan så det blev en variant,
 
 
 Blev i alla fall mätt även om det inte riktigt blev som jag tänkt.
 
Jag ska försöka äta mer nyttigt nu till veckan.
Saxendan gör ju att jag inte är så hungrig så det blir mycket mackor bara för att äta något och det är ju inte så bra.
Min mage blir som en ballong av bröd men det är ju lättsamt att bara sno ihop en macka.
 
 
Och så dejtandet då...händer inte mycket...mer typ ingenting...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: