Den senaste...

...veckan rusade verkligen iväg så det får bli en sammanfattning igen.
 
 
 
I måndags skjutsade jag först mamma på vårdcentralen och sen var det dags för mig att göra ett cellprov.
Har skjutit på det sen februari eftersom jag haft så ont i ryggen men nu är det gjort och jag väntar på ett svar som kan ta upp till 3 månader att få.
 
 
I tisdags hade jag tid på verkstaden för byte av bromsar.
 
 
Medans jag väntade på att bilen skulle bli klar hälsade jag på Suz, det blev en dag med loppisbesök och lunch.
 
 
Inga fynd för mig men vi hade en trevlig dag.
 
När jag hämtat bilen och skulle åka därifrån så kände/hörde jag direkt att något inte stämde men verkstaden menade att det behövdes en viss tid för "inkörning" så jag åkte hem.
 
I onsdags när jag sovit klart efter nattjobbet tog jag bilen och gjorde några ärenden och ringde sedan verkstaden och sa att dom måste kolla bromsarna igen för något ÄR fel.
Blev bestämt att jag skulle titta förbi under torsdagen.
Onsdag eftermiddag och kväll tillbringade jag hemma hos Ann Catrin, Eva var också med, vi åt och drack gott och pratade som vanligt om högt och lågt, mycket trevligt!
 
 
I torsdags hade jag ett besök inbokat hos fysioterapeuten, hon hjälpte mig med bröstryggen den här gången, hade fått en låsning där som redan är mycket bättre.
 
 
Sen var det då dags för återbesöket på bilverkstaden och jag hade rätt, det var bara att göra om och göra rätt för dom och det tog halva dagen.
Som tur var så kunde jag gå över till Matforsfabriken för en lunch och lite prat med Lena medans jag väntade.
 
 
Bilen behöver ytterligare ett återbesök men det vet jag inte riktigt när det blir än.
 
Fredag och midsommarafton, jag har jobbat hela midsommarhelgen.
 
 
Slutade tidigt på själva aftonen och hann med en middag hos Ann Catrin, vi valde att beställa tacos i stället för den tradionella midsommarmaten, ett mycket bra val.
 
 
Albin var såklart med och när han blev trött och less gick vi hem.
 
 
Jobbade hela lördagen och det gick bra men det var väldigt varmt, vädret har varit riktigt fint de senaste dagarna, så varmt så det varit väldigt jobbigt för Albin.
 
Idag efter morgonpromenaden  blev det lite skön svalka i Sidsjöbäcken.
Det blev till och med lite lek med en pinne i värmen.
 
 
 Jag var rejält svettig när vi kom hem.
 
 
 Är tacksam över att ha en sval lägenhet och så har jag ju faktiskt tagit fram ac:n i sovrummet också för säkerhets skull.
 
 
 Värmen ska inte vara det som väcker mig tidigt.
😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: