Tänk vad enkelt...

...det är med vissa människor, det är nog närmare 10 år sedan jag och Anna-Lena träffades senast men det var som att det var förra veckan vi sågs när vi fick till en lunchdejt igår.
En mycket trevlig lunchdejt, två timmar bara flög iväg.
🥰
 
Gott var det också, salladsbuffén på 1891 har ett stort utbud.
 
 
Fick hämta min bil från servicen på eftermiddagen och det hade gått bra men jag blev 7000 kronor fattigare, totalt har jag servat bilen för 12000 nu i år, surt men vad gör man?
 
 
 
På kvällen var vi ett gäng på 11 personer som var på musik-quiz på Carlsvikspiren, jag, Ann Catrine, Eva, Mona, Nina, Lena, Anette och Ann Catrins barnbarn.
Mycket trevligt men ingen vinst.
 
 
 
Idag hade jag och Ann Catrin planer på en tur till Hudiksvall men jag sov länge och vi var rätt nöjda efter gårdagen så vi tog en lunch på Kyrkocafét i stället.
 
 
Sen blev vi sötsugna så det blev en tur till Pallas också.
 
 
 Var snudd på illamående efteråt men gott var det!
 
När jag kom hem blev det en promenad, passerade det här trädet som doftar helt underbart nu med alla sina blommor.
 
 
Ska visst vara en lind.
 
Sen tillbringade jag eftermiddagen på min altan, alldeles lagom temperatur där idag.
 
 
Fick ett litet besök och den ville inte riktigt släppa taget utan återkom till min fot flera gånger.
 
 
 L tittade förbi en sväng också, det var länge sedan vi träffades nu så det var kul att se honom.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: