Jag har haft en...

...period med massor av jobb den senaste veckan så jag har inte hunnit uppdatera bloggen.
Jag får göra en sammanfattning.
 
Albin hat fått rabiesvaccin, det kommer så många hundar från Ukraina och det området är ett högriskområde för rabies så för mig känns det bra att han är vaccinerad nu.
 
 
Jag har gått med i en bokklubb, 17 tjejer varav en som jag känner.
Jag hoppas på nya vänner, bra läsupplevelser och trevliga samtal.
 
 
 
Jag har varit hos frissan.
 
 
Jag har varit hos läkaren och pratat om min rygg som fortfarande inte är riktigt bra, nu blir det en ny MR om ett par veckor, det var två år sedan sist så det kanske har skett något mer än åldersförändringar. 
 
 
 
 Och världen är fortfarande galen...jag tankade idag och det är ju inte roligt men ändå inte det värsta såklart.
 
 
Det gäller att försöka hålla humöret uppe och skratta och skoja så mycket det bara går trots allt elände som händer.
 
 
 
 
Och ta vara på det positiva som finns.
 
 
 

Kommentera här: