Det är väl typiskt...

...att min mage ska krascha samma vecka som jag har inplanerat middag med mina kusiner, lunch med Eva och Ann Catrine och dammiddag på lördag.
Vet inte riktigt om det är mina tarmfickor som spökar, har börjat ta antibiotika för säkerhets skull.
Magen är så svullen så jag ser gravid ut och den gör ont.
 
 
Middagen med kusinerna skulle ha varit i eftermiddag men den blev inställd pga min mage.
Detta med magen började redan i helgen men jobbhelgen gick bra i alla fall.
 
 
I söndags efter jobbet möttes jag och Sussi upp i Hundparken så hundarna fick busa av sig lite.
Det var några andra hundar och människor där också så det blev en trevlig stund.
Varmt som sjutton var det också, som högsommar.
Annars svänger temperaturen en hel del nu, ingen frost än men nära.
 
 
Jag har behövt använda handskar på några av promenaderna.
 
 
Nu syns hösten tydligt på vissa av björkarna också.
 
 
 Och jag har grävt lite i mina potatispåsar och hittat lite potatis.
 
 
Ytterligare ett hösttecken. 
 
I måndags skjutsade jag mamma så att hon fick handla och så tränade jag.
 
 
Är stolt över mig själv som fortfarande håller i och tränar regelbundet, var på gymmet i morse också.
 
I går var Albin på spa, det var verkligen välbehövligt, han har inte luktat så gott efter att han var inlagd på djursjukhuset.
Här sitter vi och väntar på hans tur.
 
 
 Albin har alltid varit matglad men efter att han varit sjuk så är det värre än någonsin, han försöker hela tiden lura till sig extra med den där blicken som säger "nu har du glömt att ge mig mat igen".
 ❤️
 
 
 
Avslutar dagens inlägg med ett dåligt foto men jag lyckades i alla fall få med alla fyra djuren på samma foto...inte lätt att få vara ensam på toa här inte.
😉 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: