Då är det en ny...

...vecka igen.
 
 
 
Min mage mår äntligen bättre.
Testade den i torsdags med en lunch på Great Eastern tillsammans med Ann Catrine.
Hoppade över ris helt och hållet och åt mycket grönsaker i stället, både färska och wookade, och det gick bra.
Min plan att börja laga mer mat hemma fungerar fortfarande inte till 100 %, inte ens till 50%, men det är bättre än i sommar i alla fall.
 
 
I fredags jobbade jag kväll och var inte hemma förrän efter 22.00 så den dagen bara försvann.
 
I lördags vaknade jag med en sprängande huvudvärk men tog en promenad med Abin och kurerade på alla sätt jag kunde komma på och tack och lov så släppte det.
Jag ville INTE missa kvällens dammiddag.
Vi var hos Ulrika och fick tillbringa kvällen i deras fantastiska nybyggda hus precis vid havet.
Vi hade en så himla trevlig kväll och vi åt och drack gott.
Alltid lika trevligt att träffas!
❤️
Nästa år firar vi 30 år!!
 
 
Lisa och Wendela kunde inte delta denna gång.
 
I går hade jag planerat en tur till Mio med Ann Catrine och sen en sväng till hundparken med Sussi men båda damerna kände sig krassliga så det blev inställt.
Jag hade en rabattkupong på Mio som gick ut idag så jag tog en sväng själv ut till Birsta och köpte två nya påslakansset.
 
Idag har jag jobbat och från jobbet åkte jag direkt till optikern och beställde nya glasögon.
Blev röda bågar den här gången.
Optikern såg någon fläck, "födelsemärke", i ögat så nu blev det en remiss till ögonkliniken också.
Det är något hela tiden.
 
När jag hade hämtat Albin hos mamma åkte jag en sväng till hundparken och där var vår kvartersvärd Linda med sin hund så då blev det en stunds bus för hundarna och prat för oss.
 
Nu är det dags för en kvällspromenad och sen hopp i säng.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: