Vilken härligt...

 
...☀️ helg det var men idag är jag glad över ☔.
Alla dofter och allt pollen gör att ögon och näsa rinner.
Nu får regnet "städa" lite.
Tror att de 20 myggbett jag fått påverkar mig också.
Hatar mygg!!
 
I lördags gjorde jag några ärenden i Birsta, eller rättare sagt så hämtade jag varor jag beställt och betalat på nätet i drive in på tre olika butiker, en fantastisk och gratis service.
Jag blev faktiskt chockad när jag såg hur mycket folk det var i Birsta, som en Black Friday före pandemin!!
Vad är det för fel på folk!!??
Bara för att myndigheterna släppt lite på restriktionerna så börjar folk att leva som om pandemin var över.
Inga munskydd, inte hålla avstånd...skrämmande.
Jag hoppas jag har fel men jag tror detta beteende bäddar för att fler kommer att bli sjuka igen.
Efter detta kaos packade jag bilen och åkte hem till Mona där Cattis också mötte upp.
Vi surrade, åt och drack gott och bara myste på.
 
 
 Albin som älskar att bada har verkligen njutit i fulla drag i helgen .
🐾🌊 
 
Jag undrar hur länge han skulle simma runt om han fick bestämma själv!!??
😆 
 
Det var en trött hund när vi kom hem på söndag eftermiddag!!
💤💤
 
Sveriges Nationaldag har det varit också, en dag som jag aldrig firat vilket är lite tråkigt om jag tänker efter.
 
 
Det hade varit kul om det var som när Norge firar 17 maj.
 
 
 
Idag har jag varit på ansiktsbehandling igen, sista gången idag på kuren jag gjort.
Vet inte om det gjort någon större skillnad men jag lever på hoppet.
 
När jag åkte från ansiktsbehandlingen tyckte jag att bilen drog lite år höger och när jag kom hem så hade jag punktering.
 
 
 Blev rätt stressad eftersom jag hade en tid att passa men jag hade tur, L kunde komma och hjälpa mig att köra däcket på lagning.
Jag har tur som har honom som alltid ställer upp om han kan.
 
Jag hann i tid till fotvården och det är jag mycket tacksam för.
 
 
 I övrigt rullar det på som vanligt, jag har 6 arbetspass kvar innan semestern och det känns skönt.
Om allt går som det ska så blir min altan färdig i morgon.
Och det händer grejer i potatissäckarna.
🙃
🌱🥔🥔🥔🥔🌱
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: