Testade mitt...

 
...knä på lite ojämn mark runt elljusspåret idag.
Får ta det i små steg.
🦵😣
Det är tur att det finns mycket platt mark att promenera på.
Albin blev såklart glad över en stund i skogen.
Det är en trött hund nu.
🐾
 
I fredags hade jag och Sussi en vin-mat-och-prat-kväll.
Jag hade gjort en sallad och vi satt vid köksbordet i 5 timmar och pratade.
Synd att vädret var så dåligt så vi fick sitta inomhus för i övrigt var det en riktigt trevlig kväll.
 
 
 Igår blev det en riktig slappardag.
 
 
 
 
 
Regn och rusk hela dagen.
Åskade till och med en stund på kvällen.
Jag har ju massor med film och serier som jag inte sett så det var inga problem att fördriva den lata dagen.
 Jag var så lat så jag beställde till och med hem pizza.
 
 
Brukar aldrig köpa pizza med tonfisk men igår blev jag sugen på det och då var det två som vaknade till.
 
 
 
 
 

Kommentera här: