Jag ser verkligen...

 
...fram emot att gå på semester på torsdag morgon!
Jag har ju inga speciell planer men att bara slippa tänka på vad klockan är ska bli så skönt.
 
I fredags var jag på vårdcentralen och skar bort "hudflikar" på fyra olika ställen.
 
 
Inget stort ingrepp men det är skönt att få bort dom när dom sitter på ställen där det skaver.
 
På eftermiddagen tog jag en tur till L så Albin fick svalka sig med ett bad i värmen.
 
 
 
 
"Fredagspinnen".
🐾🌊☀️🥰
 
Han älskar verkligen pinnar och vatten.
 
Sen har det varit jobbhelg för mig igen.
Vi har haft det ganska rörigt på jobbet ett tag nu och det känns i huvudet.
I lördags orkade jag inte tänka på att laga med men det är ju lätt fixat när man bor i stan.
🙃
 
 
 Somnade som en klubbad oxe både lördag och söndag.
 
 
 
Jag har svalt och skönt i lägenheten men jag har även tagit fram ac:n i sovrummet för där vill jag gärna ha riktigt kallt när jag ska sova.
 
 
 Avslutar detta inlägg med något helt annat, en bild som jag fick av en arbetskamrat, han har sina rötter i Polen.
 
 
 
 Vad är det som händer i Sverige!!??
😳😨😰😡
 
 
 
1 Jaana:

skriven

Jag tycker också om att ha det kallt när jag ska sova.
Vi har också en AC i sovrummet.

Ja, vart är vårat samhälle på väg i Sverige???
Mord och våldtäkter är numera "vardagsmat" här i Sverige! HEMSKT!!!

Kram!

Kommentera här: