Inte lika...

 
...kvavt idag och lite lättare att andas efter regnet igår men fortfarande rejält varmt.
 🐾☀️ 
Nackstas elljusspår är jättefint men även här kastas skräp hur som helst.
Värst är nog ändå den hundägare som lämnade denna påse efter dig.
Man undrar hur tankarna har gått där?
 😳🤔😠
 
 
 
 
I måndags var det tänkt att jag skulle på musikquizz på kvällen men eftersom jag hade ätit en hel låda körsbär under söndagen så kraschade min mage.
Jag hade ingen aning om att körsbär är laxerande.
 
 
 
 När man har en vän som är en turgumma så fick jag äntligen se en live-konsert i tisdags.
🎶🙃🥰
#sundsvallbjuder2021#vip#livemusik
 
Ann Catrin hade vunnit biljetter och bjöd med mig och Eva.
Innan konserten träffades vi och åt en bit mat.
 
 
Jag gillar både Sonja Aldén och Smith & Thell och längtan efter livemusik har varit stor så det var riktigt trevligt att få gå på konsert igen.
 
 
 
 Igår gick morgonpromenaden genom bostadsområdet, det är skönt att variera sig.
 
 
Och sen är det spännande att gå förbi odlingslotterna och se hur det växer.
 
 
 
Det skulle vara trevligt om vi kunde få något liknande vid mitt hus också.
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: