Våren...

 
...jobbar på och idag kunde snickaren mäta upp hur stor min altan kommer att kunna bli.
 
 
 
Efter några ärenden blev det en fika med L och ett besök i hundparken.
Idag fick Albin kämpa för att hänga med en 1-årig irländsk setter.
Jäklar vilken fart!!
Blev lite "brottning" också och det passade Albin bra.
🐾🌞😍 
 
 
Sen var det dags för däckbyte och nu när jag har däckhotell så är det fort och lätt avklarat.
 
 
När jag kom hem så slappade jag med en serie när jag tyckte att det luktade rök och när jag tittade ut så var det alldeles grått av rök ute.
Ser hur människor och bilar "vallfärdar" bort mot Nacksta och nu vet jag att ett flerfamiljshus på Midälvavägen brinner kraftigt.
 
 
De översta bilderna är från mitt köksfönster, de nedersta är lånade från Facebook.
Fy så otäckt, jag lider med dom som drabbats av detta.
😳🥺😥
 
 
 
Och vad är det för fel på folk som rusat till platsen!!??
Är det så viktigt att stå nära och titta på folks olycka?
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: