Helgen som gick

I fredags fick jag och Sussi äntligen till en träff.
Vi käkade gott på Gambrinus och sen tog vi en vin-och pratrunda på stan.
 
 
 
Det känns jättekonstigt att det är så lite folk ute men samtidigt känns det bra.
Dessa Corona-tider är både jobbiga och förvirrande.
 
Resten av helgen har bara handlat om att röjja.
Det är hämtning av grovsopor den här veckan så det gäller att passa på.
L har varit här och hjälpt mig och vi fick mycket gjort men det finns mycket kvar också.
Tur att återvinningscentralen alltid finns.
Har sålt en del grejer också.
 
Har äver sålt iväg en del av plattfötterna så nu är det "bara" 18 djur kvar.
 
Och så vädret då...
 
Jag gillar inte väderväxlingarna som är nu!
⛈️🌤️🌫️🌪️❄️😕🥶
 
 
 
 
Kan detta också vara en följd av Corona? 
🤔
 
Märks det att Albin gillar vatten?
😅
 
 
Han har haft fullt upp med att försöka äta upp allt vatten som forsat ut stuprännorna.
😂🤣😂
 
Annars då...ja vad säger man om Paulo...han ger ett ansikte åt många män...
 
 
Man måste få skratta lite åt eländet!!
 
Och så detta då.
 
 
Känns bra att jag sedan länge är duktig på att ta med egna påsar när jag handlar.
 
Avslutar med denna...det känns som jag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: