Började dagen...

...idag med att läsa en massa arga inlägg på Swedbanks sida på Facebook.
Dom har dataproblem och många är fullständigt galna över detta.
Att inte kunna förklara för en 3-åring att dagens planer måste ändras och att inte kunna köpa en alla-hjrtans-dag-present osv osv...vi har verkligen stora bekymmer här i Sverige.
Jag tror inte jag behöver utveckla detta mer för er som har förståndet i behåll!!
 
😵😲😣
 
Veckan som gått sedan jag skrev senast har innehållit mycket jobb så jag har varit trött på kvällarna och bara orkat slappa framför tv:n när måste-sysslorna varit gjorda.
Gjorde ett ryck med en storstädning av ankhuset i tisdags och det var som ett rejält träningspass.
 
 
 
En del tid har mitt "projekt" tagit också men det är fortfarande mycket osäkert.
 
Igår var det dags för min tredje åderbråcksoperation.
 
 
När det gäller åderbråck går det framåt med sjukvården hela tiden.
Den här gången blev det titthål, skum och bränning.
Får vara försiktig med tunga lyft ca 2 veckor och ha stödstrumpor annars fit for fight nästan direkt.
Blev en sjukdag eftersom jag har svårt att röra mig med det helbandagerade benet men det ska bort i morgon.
 
 
 
 😉
Ha en fin Alla Hjärtans Dag!
❤️
 
 
 
 
 

Kommentera här: