En ny tid...

 
...i livet startar nu.
I fredags fick jag nycklarna till min lägenhet i stan.
 
 
Jag hade tur och fick en lägenhet på bottenvåningen i ett 50+-hus.
Det är en 4:a så jag kommer att ha gott om utrymme.
Tror jag behöver det efter 20 år i ett hus i skogen.
Hyreshuset ligger precis vid skogen och jag har en trappa från balkongen direkt ner på gräsmattan.
 
 
 
Till våren hoppas jag kunna få till en fin uteplats.
 
Det går en riktigt fin hund-promenad-stig upp precis bakom huset också så jag tror Albin blir nöjd. 
 
 
I lördags fick jag flytthjälp av L, Thomas,Sussi och Saga. 
Utan dom hade det varit omöjligt!
❤️🚙🚙🚙🚙💪💪💪💪❤️
 
Det är fortfarande mycket kvar att flytta och röjja men jag är på gång.
Får ta lite varje dag.
 
 
Jag har köpt en hel del nya möbler men det är ändå mycket som ska flyttas.
För första gången i livet har jag storhandlat på IKEA.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det känns som att jag kommer att trivas i mitt nya boende.
Men det är sjukt stressigt innan allt är klart.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Jaana:

skriven

Spännande med en nystart!
Lycka till i ditt nya hem!
Kram!

Svar: Tack. 😊
ejmis

Kommentera här: