Veckorna...

 
...går för fort nu.
Måndag-fredag-söndag-måndag-fredag-söndag....
Jag vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt faktiskt.
Känner mig ganska trött och sliten på ett sätt och på ett sätt inte...ganska mycket förvirring just nu.
Oktober-mörkret påverkar såklart.
Den här veckan har det regnat varje dag.
 
 
Jag har jobbat mycket och i onsdags var jag på mitt första anhörig-möte.
Mitt medberoende är "ur kontroll" och jag behöver göra något åt det.
Det var ganska jobbigt, först för att jag har en massa jobbiga tankar och känslor och sen när jag lyssnade på andra i gruppen.
Vi verkar vara i olika faser och vissa av deltagarna "tog över", jag hoppas det blir annorlunda nästa gång.
 
 
Något annat som varit både trevligt och jobbigt är att en kille på jobbet, 15 år yngre än mig, har tagit kontakt och vill att jag ska vara hans älskarinna.
Trevligt att bli "uppvaktad", det är en trevlig och snygg kille, men jobbigt att avfärda på ett trevligt sätt.
Killen har fru och barn.
Inte min grej att vara någons nummer två!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: