På väg...

...hem efter jobb och körsång i måndags höll jag på att köra av vägen när det plötsligt blixtrade till rakt i mitt ansikte där jag kom körande i mörkret.
Jag tror tyvärr att det var en fartkamera...
Det finns ju dom där flyttbara.
 
 
Jag är ingen som kör mycket över hastighetsbegränsningarna men det räcker ju med några km/tim för fort.
Finns ju roligare saker att lägga pengarna på.
 
I tisdags var jag på ett möte på jobbet, på provtagning och på en ärenderunda med mamma.
 
Onsdagen började med en skön promenad och lite djurpyssel.
 
 
Sen ut till Birsta för service av bilen och på med nya vinterdäck.
Dyrt men nödvändigt.
 
 
Lunchade med mig själv medans jag väntade.
Kul att sitta och titta och lyssna på folk.
Så många olika människor och åsikter det finns.
 
Torsdag, utbildning på jobbet och sedan bokklubbsträff med trosleverans.
Jag har börjat köpa trosor av Lena som hon syr av resttyger.
Både sköna och fina.
 
 
Och så fredag då.
Dag två av IMR-utbildningen.
Jag är jättetrött i huvudetefter två dagar med "korvstoppning" men det ska bli kul att köra igång grupper på jobbet om ett par veckor.
 
 
 
L var förbi en sväng nu i kväll.
Vi tittade lite på Idol och åt varm macka gjord på hårt bröd.
Man tager vad man haver.
 
 
Avslutar detta inlägg med lite bilder av naturens skapelser.
Fantastiskt, eller hur?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: