November...

 
...börjar med en helg som blivit ganska konstig tycker jag.
Halloween och Allhelgonahelg samtidigt.
För mig blir det många tankar på min bror som inte finns med oss längre.
Saknar honom något fruktansvärt.
 
 
 
Det har varit väldigt mycket tankar och funderingar som snurrat i mitt huvud den senaste veckan.
Ibland vet jag precis vad jag vill och ibland vet jag ingenting.
Det skulle vara skönt om man bara kunde stänga av tankarna och bara flyta med i livet.
 
 
 
Känner mig väldigt ensam vissa dagar.
Det är ju sällan någon orkar/vill hälsa på när man inte bor centralt och de som bor nära verkar ha fullt upp med sitt.
Är inne i en period just nu när jag är rätt bitter på folk och deppig och det måste jag ta mig ur på något vis.
 
 
Igår träffade jag i alla fall lite folk.
Först var det lite "vinterboning" på Lövis och sedan följde jag med Elsa hem för en kopp kaffe och lite surr.
Sen på kvällen följde jag med Sussi och hennes svägerskor Mona och Anna på Gambrinus.
God mat och trevligt sällskap.
 
 
 Jag åt bara, orkade inte hänga med på E Street fast Sussi försökte övertyga mig om att drömprinsen kunde finnas där.
😂🤣😂🤣
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: