Jag är...

 
...ganska sliten efter jobbhelgen även fast den gått bra.
På väg hem igår passerade jag vinterns första avåkning på "min" väg, det brukar bli några varje vinter.
Som tur var hade det gått bra för föraren,men bilen var bara skrot.
 
 
 
Den här veckan innehåller också mycket jobb men det är bara att bita ihop.
Veckan börjar inte så bra, mina måndagar måste ändras.
Albin trivs inte på hunddagis så idag har jag sagt upp platsen.
Mina kör-kvällar går också i stöpet, det blir för långa dagar att vara hemifrån eftersom jag jobbar från tidiga morgonen.
 
 
Jag gjorde ett försök i alla fall...det blir inte alltid som jag tänkt.
 
 
Det är en del andra saker som snurrar i mitt huvud också och det tillsammans med mörkret som är nu i november gör mig trött.
I kväll släcker jag lampan tidigt.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Nettan:

skriven

Här har det inte kommit mer än några snöflingor som redan är borta så än så länge inga avåkningar !
Hoppas det löser sig med hundvakt och allt !

Kommentera här: